گلدچوب بزرگترین وبسایت فروش و خدمات پس از فروش مبلمان اداری و ملزومات اداری در صورت نیاز تماس بگیرید. 02191305123

خرید مبلمان اداری از تهران

بازدید: 1,554 بازدید
خرید مبلمان اداری از تهران

راهنمایی برای خرید بهترین و شیک ترین مبلمان اداری از تهران

مبلمان اداری شیک نقش بسیار مهمی در دکوراسیون و زیبایی شرکت شما دارد. با ما برای خرید مبلمان اداری از تهران همراه باشید. این مبلمان اداری شامل میز مدیریت، صندلی مدیریت، میز کنفرانس و… است که هرشرکتی به آن نیاز دارد. این مبلمان ها متناسب با موقعیت و فعالیت های شرکت و یا اداره شما تهیه می شوند. در تهیه مبلمان اداری باید به یک سری استانداردها توجه کرد. ما در این مطلب شما را با بهترین و شیک ترین مبلمان اداری آشنا می کنیم.

نکات لازم در خرید مبلمان اداری

۱- در زمان خرید مبلمان اداری به فضای کسب و کار خود یا اداره‌ای که قرار است از این تجهیزات استفاده نمایید، توجه داشته باشید تا بتوانید شکل جذاب و زیبایی به محیط خود بدهید.
۲- در زمان خرید از افراد با تجربه در این امور مشورت بگیردتا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.
۳- در هنگام خرید سعی کنید بهترین جنس را خریداری نمایید.

تفاوت قیمتی یک جنس خوب با یک جنس بی کیفیت چشم گیر نمی باشد.اما در کارایی و دوام تفاوت بسیاری با هم دارند.

در کل می توان گفت خرید مبلمان اداری از تهران می تواند راندمان آن محیط کاری را تا حد زیادی افزایش دهد. شما با خرید محصولات شرکت گلدچوب می‌توانید تمامی این شرایط را برای محیط کاری خود و کارمندانتان به وجود آورید.
شرکت گلدچوب این امکان را برای تمامی مشتریان خود فراهم کرده است که به صورت حضوری از انواع مبلمان اداری بازدید نمایند تا بتوانند با لمس آن‌ها بهترین و مناسب‌ترین متریالی که در آن‌ها استفاده شده است را به‌خوبی احساس کنند و بر اساس معیارهای راحتی، استحکام، طراحی آرگونومیک و زیبایی منحصربه‌فرد که در تمامی محصولات این شرکت وجود دارد.

بهترین و مناسب‌ترین انتخاب را داشته باشند. از این رو به شما پیشنهاد می‌کنیم هنگام خرید میز و مبلمان اداری به این مجموعه بیاید و از تمامی محصولات برتر، در سبک‌ها و طراحی‌های گوناگون و منحصر‌به‌فرد دیدن کنید تا بتوانید با صرف هزینه مقرون‌به‌صرفه بهترین و شیک‌ترین میزها و مبلمان اداری را انتخاب کنید.

خرید مبلمان اداری از تهران

انتخاب و خرید مبلمان اداری

یکی از مهم ترین نکات در تهیه مبلمان اداری، اعتبار کاری شما است این مبلمان نه تنها می تواند دکوراسیون و محیط کار شما را زیباتر کند بلکه می تواند باعث اعتبار بیشتر شما در میان مراجعه کنندگان باشد. این روزها مدل های زیادی از مبلمان اداری در بازار یافت می شوند.

اما اینکه کدام مبلمان به محل کار شما بیاید و در کنار زیبایی دارای کیفیت و استاندارد هم باشد اهمیت بالایی دارد. شما با هر میزان بودجه و سرمایه ای که داشته باشید می توانید بهترین مبلمان اداری را برای خود تهیه کنید. قبل از تهیه مبلمان اداری باید نکات زیادی را در نظر بگیرید.

یکی از این نکات حرفه شما می باشد به این منظور که شما باید متناسب با نوع حرفه و فعالیتی که در شرکت دارید به تهیه میز و صندلی بپردازید. مبلمان های اداری دارای انواع مختلف سنتی و مدرن هستند که شما باید با توجه به حوزه کاری خودتان از آن ها استفاده کنید.

مبلمان اداری

 

انتخاب و خرید بهترین و شیک ترین خرید مبلمان اداری از تهران 

 

انواع مبلمان اداری:

مبلمان اداری به مجموعه ای از میز و صندلی هایی گفته می شود که در بخش های مختلف شرکت ها از جمله اتاق کنفرانس، اتاق کارکنان، اتاق مدیریت، سالن انتظار و سایر قسمتها کاربرد دارند و می توانند به صورت انواع میز اداری، کتابخانه، پارتیشن، قفسه و نیز انواع صندلی و مبلمان راحتی و کلاسیک باشند که به اداره و شرکت نظم می بخشند.

گلدچوب تولید کننده انواع مبلمان اداری و ملزومات اداری با هدف ارائه خدمات مطلوب در زمینه دکوراسیون اداری و مبلمان اداری در جهت شناخت و تامین نیازهای مشتریان به این عرصه وارد شده و تاکنون با تولید و انتخاب مجموعه ای از بهترین محصولات و تجهیزات مطابق با استاندارد کیفیت و قیمت مناسب ضمن جلب رضایت خریداران و رعایت اصول مشتری مداری خدمات شایانی در راستای همکاری با سازمانها و نهادها و شرکتهای خصوصی و دولتی ارائه نموده است.

البته دانستن این نکته که مبلمان اداری تا حدود زیادی بستگی به مساحت دفتر، تعداد کارمندان و نوع بیزنس شما دارد، نیز بسیار مهم است. البته این بدان معنی نیست که اهمیت چیدمان اصولی در فضاهای کوچک را فراموش کنیم؛

در نهایت شگفتی باید بگوییم که این اصول در محیط های کوچک از اهمیت بیشتری برخوردار هستند،چرا که در این صورت کم بودن وسعت، بر ارزش فضای در دسترس افزوده شده و مکان هایی با پرت کمتری در دفتر کار وجود خواهد داشت.

ارائه نقشه های سه بعدی و بازدید از محل مشتری به صورت رایگان در تمامی استانها ، به همراه تیم طراحی قوی و زبده، بهترین راه جهت ایجاد محیطی شیک و چیدمانی عالی برای شرکت و محل کار شماست .

 

مطمئناً زمانی که وارد یک اداره و یا شرکتی شده‌اید، مبلمان اداری ، میزها و صندلی‌های اداری را مشاهده کرده‌اید.

اما آیا فکر می‌کنید مبلمان اداری تنها میز و صندلی را شامل می‌شود؟

درپاسخ به این سؤال باید بگوییم مبلمان اداری نه‌تنها شامل انواع میزها و صندلی‌های اداری می‌شود بلکه سایر وسایل اداری نیز مانند:

کتابخانه اداری، فایلینگ، پارتیشن‌ ها، دیوار پوش و مبل نیز شامل مبلمان اداری می‌باشند.

استفاده از مبلمان اداری مناسب در فضای دفتر، اداره و یا شرکت دارای مزیت‌ها و ویژگی‌های متعددی می‌باشند.

برای نمونه می‌توان گفت که مبلمان اداری باعث می‌شوند تا فضای داخلی اداره‌ها و شرکت‌ها خیلی شیک‌تر باشد.

علاوه بر این راحتی تمامی افراد اداره و شرکت را تضمین می‌کنند و راندمان کاری آن‌ها را بالا می‌برند.

شرکت گلدچوب به‌عنوان شرکتی که در زمینه طراحی و ساخت انواع مبلمان اداری فعالیت دارد.

انواع مبلمان اداری مناسب و باکیفیت را به تمامی مشتریان خود ارائه می‌دهد.

ادامه این مقاله را مطالعه کنید تا با انواع مبلمان اداری این مجموعه و ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن‌ها آشنا شوید.

mize

میز اداری و میز مدیریت

یکی از مبلمان اداری که از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد میز اداری است.

میز اداری را در انواع متعددی شامل:

میز مدیریت، میز مذاکره، میز مذاکره متصل، میز پذیرایی، میز کنفرانس قابل توسعه، میز کنفرانس مدولار، میز کارشناسی، میز کارمندی، میز گروهی و کانتر و گیشه ارائه می‌دهد.
اکثر میزهای مدیریتی دارای چند قسمت می‌باشند که در اتاق مدیریت به یکدیگر متصل می‌شوند.

میزهای مذاکره و کنفرانس نیز بر اساس ظرفیتی که اتاق مذاکره و یا کنفرانس یک شرکت دارد طراحی می‌شوند.

این میز ها اغلب در اشکال مستطیلی، بیضی، دایره‌ای، هلالی و مربعی موجود می‌باشند.

توجه داشته باشید که میزهای مدیریت و کنفرانس نسبت به سایر اجزای مبلمان اداری از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشند چراکه می‌توانند قدرت و کلاس کاری یک شرکت و یا مجموعه را به مشتریان القا کنند.

اما میزهای کارشناسی و کارمندی نسبت به میزهای مدیریت و کنفرانس از اهمیت کمتری برخوردار می‌باشند.

ولی نباید فراموش کرد که مناسب بودن و با کیفیت بودن میزهای کارشناسی و کارمندی باعث افزایش راحتی و راندمان کاری کارمندان در شرکت می‌شود.

از این رو شرکت و یا مجموعه شما خیلی زودتر از رقبایتان به اهداف از قبل تعیین شده خود دست می‌یابد.

میزهای کارشناسی و کارمندی یکی از متداول‌ترین میزهای اداری به شمار می‌آیند.

البته این نوع میزهای اداری امروزه دارای طراحی مدرن‌تر و به‌روزتری هستند.

میزهای گروهی نیز دارای زیبایی و طراحی منحصربه‌فردی می‌باشند که برای انجام کارهای گروهی ساخته می‌شوند و متناسب با محیط کاری که قرار است در آن قرار بگیرند دارای طراحی‌های متنوعی هستند.

و اما آخرین نوع میز اداری، میز کانتر است که دارای نام‌های متعددی می‌باشد چراکه برخی از افراد این نوع میزها را با نام میز پذیرش، میز اطلاعات و یا حتی میز منشی می‌شناسند.

میز کانتر نیز مانند میز مدیریت و کنفرانس از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد.

چراکه در ورودی یک اداره، شرکت و یا دفتر کار قرار داده می‌شود.

به‌گونه‌ای که اولین چیزی که مشتریان شما در بدو ورود به شرکت شما می‌بینند میز کانتر است.

از این رو شیک بودن و ظاهر آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

انواع میزهای اداری خود را در مدل‌ها، رنگ‌ها و همچنین سایزهای متنوع به مشتریانش ارائه می‌دهد.

میز مدیریت:

میز مدیریت یکی از مهم ترین و ضروری ترین قسمت های هر مبلمان اداری می باشد.

میز مدیریت باید با توجه به کاربردی که دارد یکی از شیک ترین و با کیفیت ترین میزهای یک اداره می باشد. این میز ویژگی های خاصی دارد که در زمان خرید میز مدیریت حتما باید به آن ها توجه کرد به عنوان مثال باید بزرگ باشد و امکان قرار دادن وسایل خاصی روی آن وجود داشته باشد ضمنا داشتن کمد و کشوهای متنوع برای کاربردهای مختلف از دیگر ویژگی های یک میز مدیریت خوب است.

مسلما یک فرد ساعت های زیادی را پشت میز خود سپری می کند بنابراین این میز باید استاندارد های کافی را داشته باشد و براساس اصول ارگونومی طراحی شود تا به فرد مصرف کننده آسیبی نرسد.

کتابخانه اداری

کتابخانه اداری

برای خرید کتابخانه اداری توجه به فضایی که کتابخانه قرار است در آن قرار گیرد از اولین نکات خرید کتابخانه اداری مناسب می باشد. مکانی که برای جای گذاری در نظر گرفته اید به درستی و با دقت اندازه گیری کنید.

توجه داشته باشید اگر فضای مدنظرتان دارای فرورفتگی بود، ذوزنقه ای شکل نباشد. داخل فرورفتگی را به درستی اندازه گیری کنید و در صورت نامتقارن بودن فضا ابعاد کتابخانه را کوچک تر سفارش دهید. طوری اندازه گیری کنید که به راحتی طول، عرض و ارتفاع کتابخانه اداری را محاسبه کنید.

کتابخانه ها به دو سبک مدرن و یا کلاسیک طراحی می شوند. برخی از آنها نیز می توانند بسیار ساده و تنها از یک کمد و یا قفسه هایی برای نگهداری مدارک تولید گردند و اینها بستگی به نیاز و سلیقه مشتریان خواهد داشت که چه مدل و سبکی را احتیاج دارند.

اما این نوع از مبلمان اداری به این دلیل از اهمیت بالایی برخوردار هستند که در نبود آن‌ها همه چیز در محیط کار به صورت بهم ریخته و نامنظم به چشم مشتری دیده می‌شود.

از این رو می‌توان کتابخانه‌ها را یکی از اجزایی که باعث سازمان‌دهی محیط کاری می‌شود دانست.کتابخانه‌های اداری دارای کاربردهای متعددی می‌باشند.به‌گونه‌ای که برای جای دادن اسناد، مدارک و همچنین پرونده‌های کاری می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.کتابخانه علاوه بر اینکه به تمامی اسناد و مدارک نظم می‌دهد و فضای مرتبی را ایجاد می‌کند.

می‌تواند محل مناسبی برای قرار دادن کتاب‌های مرتبط با حرفه و شغل هر یک از افراد حاضر در شرکت باشد.تا آن‌ها در زمان‌ استراحت خود سری به آن بزنند و کتاب‌های موجود در آن را مطالعه کنند.

کتابخانه اداری در انواع:

درب‌دار، بدون درب و دکوراتیو همراه با طراحی زیبا و منحصربه‌فرد ارائه می‌دهد.

داشتن کتابخانه های اداری آرامش خاصی را به فضای اتاق کار می بخشد.

file

فایلینگ اداری

می‌توان گفت فایلینگ اداری بهترین راه برای طبقه‌بندی فایل‌ها و پرونده‌هایی است که در محیط کار خود با آن‌ها سر و کار دارید. زیرا علاوه بر مرتب نگه داشتن دفتر کار باعث می‌شود که در سریع‌ترین زمان ممکن به فایل‌ها و پرونده‌های مورد نیاز خود دسترسی داشته باشید. امروزه مدل‌های مختلفی از فایلینگ اداری قابل تهیه هستند.

شرکت گلد چوب فایلینگ اداری را در انواع مدل‌های:اکتیو، فست، کابانا، لیبرو، پلاس، کلاک، مارس و ایزی به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

می‌توان گفت فایلینگ اداری بهترین راه برای طبقه‌بندی فایل‌ها و پرونده‌هایی است که در محیط کار خود با آن‌ها سر و کار دارید.

زیرا علاوه بر مرتب نگه داشتن دفتر کار باعث می‌شود که در سریع‌ترین زمان ممکن به فایل‌ها و پرونده‌های مورد نیاز خود دسترسی داشته باشید.

امروزه مدل‌های مختلفی از فایلینگ اداری قابل تهیه هستند.

اگر به عنوان مدیریتیک مجموعه فعالیت می‌کنید احتمالا تمام فایل‌ها در نهایت به شما ختم خواهند شد.

بنابراین باید بهترین سیستم فایلینگ را برای اتاق خود انتخاب کنید.

زیرا از شما انتظار می‌رود به همه اتفاقاتی که در شرکت شما می‌افتد احاطه‌ی کامل داشته باشید.

این امر نیز نیازمندیک سیستم فایلینگ قوی است.

در شکل زیر نمونه‌ای از بهترین مدل فایلینگ اداری برای اتاق مدیریت آمده است.

این سیستم نمای فوق‌العاده‌ای را به دفتر کار شما می‌بخشد.

پارتیشن اداری

پارتیشن اداری

پارتیشن‌ها وسایلی هستند که برای تقسیم بندی و جداسازی محوطه‌ها استفاده می‌شوند. به دلیل تنوع زیادی که در نحوه استفاده از این وسیله‌ها وجود دارد، مدل‌های مختلف و متنوعی، با ویژگی‌های خاص، از آن‌ها ساخته شده است.

یکی از زمینه‌هایی که پارتیشن‌ها، در آن بیشتر به کار برده می‌شوند، استفاده از آن‌ها برای تقسیم بندی محیط‌های کاری است؛ در واقع گسترده شدن این امر باعث شد تا بسیاری از صنعتگران و طراحان داخلی، به تولید نوعی از پارتیشن‌ها، که برای تقسیم بندی محیط‌های تجاری و اداری مناسب‌تر هستند، اقدام کنند.

طراحی دکوراسیون اداره و محل کار شما یکی از مهمترین عواملی است که در نگاه مشتریان و شرکا تاثیر بسزایی می گذارد، از اینرو باید در انتخاب پارتیشن اداری و همچنین انتخاب مبلمان مناسب دقت شود.

با موضوعاتی که در این مقاله بیان شده است می توانید در انتخاب پارتیشناداری مناسب، دقت عمل بالایی داشته باشید.

پارتیشن یکی از ابزارهای مفید در امر تقسیم بندی فضا می باشد.

مهمترین دلیل انتخاب پارتیشن اداری، بهبود استفاده از فضا و محیط کار می تواند باشد.

اداره های زیادی هستند که فضای وسیعی دارنداما کارمندان در کنار یکدیگر مشغول به کار هستند و فضای جداگانه ندارند.

که ممکن است تمرکز کارمندان در این حالت به هم بریزد و نتوانند کار خود را به درستی انجام دهند.

برای این منظور انتخاب پارتیشن اداری می تواند گزینه ای بسیار مناسب باشد.

با توجه به اینکه این جدا کننده ها دارای انواع مختلفی است ممکن است برای شما هم انتخاب پارتیشناداری کمی دشوار باشد. پارتیشن‌های اداری یکی از اجزای مفید و کارا در محیط کاری می‌باشند چراکه ما با استفاده از پارتیشن‌ها می‌توانیم فضای اداره و یا دفتر خود را همان‌طور که می‌خواهیم بدون هیچ‌گونه نیازی به مصالح ساختمانی تغییر دهیم.

حتی با این پارتیشن ها میتوانیم اندازه محیط دلخواه خود را داشته باشیم.

این می تواند یکی از مزیت های مهم پارتیشن ها محسوب شود.

برای نمونه اگر در شرکت خود اتاق داریم که از فضای زیادی برخوردار می‌باشد می‌توانیم با استفاده از پارتیشن اداری فضای آن اتاق را به دو بخش تقسیم کنیم و یا به معنای بهتر آن اتاق بزرگ را به دو اتاق با اندازه مناسب تقسیم کنیم.

پارتیشن‌های اداری در انواع پارتیشن‌های دوجداره، فریم لس، ریلی یا متحرک و دکوراتیو موجود می‌باشند.

از میان انواع پارتیشن‌های اداری که به آن‌ها پرداختیم، امروزه پارتیشن‌های دکوراتیو و لوکس کاربرد گسترده‌تری در مبلمان اداری نسبت به سایر پارتیشن‌های اداری دارند.

این نوع پارتیشن ها زیبایی خاص را به اتاق کارتان می بخشند و میتوانید خرید مبلمان اداری از تهران را از گلدچوب تهیه نمایید.

مبل و صندلی اداری

یکی از مهم ترین و قابل توجه ترین قسمت های مبلمان اداری صندلی اداری است. یک کارمند و یا مدیر بیشتر ساعت های خود را بر روی صندلی سپری می کند بنابراین این صندلی باید استاندارهای مشخصی داشته باشد تا به ستون فقرات شخص آسیبی وارد نکند.

یکی از معمول ترین صندلی هایی که برای اداره ها استفاده می شود صندلی های نوع S هستند که متناسب با بدن طراحی شده اند. یکی دیگر از ویژگی های صندلی اداری خوب این است که ضد عرق باشد و هنگامی که فرد برای مدت طولانی از آن استفاده  می کند لباسش به صندلی نچسبد.

صندلی های اداری در انواع مختلفی به بازار عرضه می شوند و هر کدام دارای آپشن های خاصی هستند به عنوان مثال یکی از آپشن هایی که برای صندلی های اداری در نظر گرفته می شود قابلیت تا شدن آنها است تا فرد در زمان هایی که خسته شد بتواند صندلی را تا زاویه ۱۱۰ درجه باز کند.

ابرهایی که برای پشتی صندلی شما استفاده می شوند نه باید بیش از حد نرم باشند که زود خراب شوند و نه باید به قدری سفت باشند که بعد از مدتی شما را از نشستن خسته کنند. مبلمان اداری گلدچوب بهترین و باکیفیت ترین مبلمان اداری که مطابق با اصول ارگونومی بدن هستند را در اختیار شما قرار می دهیم تا بتوانید بهترین تجربه خرید مبلمان اداری از تهران را برای شرکت خود داشته باشید.

officechairs

صندلی اداری در انواع:

صندلی‌های مدیریتی، کنفرانسی، کارشناسی، همایشی، انتظار، مبل و نیم ست اداری موجود می‌باشد.

انواع صندلی‌های اداری دارای دو ویژگی مشترک می‌باشند به‌گونه‌ای که اکثرآن‌ها دارای صندلی چرخ‌دار و قابلیت تنظیم ارتفاع هستند که از انعطاف بالایی برخوردار می‌باشند.

علاوه بر این در قسمت نشیمن صندلی‌های اداری، از مواد ضد تعریق استفاده می‌شود.

البته باید اشاره کنیم که صندلی‌های اداری متناسب بامدت زمان و کاربردی که دارند،از جنس و کیفیت متفاوتی نسبت به یکدیگر برخوردار می‌باشند.

برای مثال صندلی‌های مدیریتی دارای کیفیت و جنس بهتری نسبت به سایر صندلی‌های اداری می‌باشند.

صندلی‌های انتظار نیز به شکل چندتایی و یا تکی طراحی و ساخته می‌شوند.

با فراتر رفتن زمینه های کاری، شکل بسیاری از وسایل محیط پیرامون ما دست خوش تغییراتی شده است.

به عنوان مثال مبلمان اداری به عنوان یکی از وسایلی می باشدکه در گذشته اهمیت آنچنانی نداشت، اما با گذشت زمان یک سیر تکاملی را طی کرده و به شکل امروزی آن رسیده است.

برای استفاده از مبلمان های اداری باید بسیاری از نکات را در نظر گرفت.

توجه به این نکات بیشتر مورد توجه مدیران اداری و صاحبان مشاغل می باشد.

چنانچه به این بحث علاقه مند می باشید و یا قصد استفاده از مبلمان های اداری را دارید.

ما را تا پایان همراهی نمایید.

صندلی‌های همایش نیز نسبت به سایر صندلی‌های اداری دارای رنگ‌‌بندی متنوع و همچنین جنس روکش‌های متفاوتی می‌باشند.

البته باید اشاره کنیم که صندلی‌های همایش مانند صندلی‌های اداری دیگر دارای راحتی و انعطاف‌پذیری بالایی می‌باشند چراکه افراد مدت زمان طولانی را بر روی این صندلی‌ها می‌نشینند.

از مبل و نیم‌ست‌های اداری نیز برای محیط دفتر و یا شرکت و بیشتر در بخش پذیرایی از میهمانان و مشتریان استفاده می‌شود.

یکی از موضوعات مهمی که در مورد مبلمان های اداری وجود دارد، تاثیری است که این مبلمان بر روی فضای کسب و کار و محیط های اداری می گذارد.

افراد با استفاده از انواع مبلمان اداری می توانند محیط کسب و کار خود یااداره‌ای که در آن فعالیت دارند را به عنوان یک محیط نمونه به ارباب رجوع و مشتریان خود نشان دهند. مبلمان های اداری علاوه بر اینکه بر جذب مشتری و رفاه حال ارباب رجوع تاثیر گذار می باشند، تاثیر بسزایی بر فعالیت های کاری کارمندان دارند.

تصور کنید که یک کارمند بر روییک صندلی نادرست و غیر اصولی تکیه زده است و فعالیت های کاری خود را انجام می دهد؛ مطمعناً به دلیل نادرست نشستن و رعایت نکردن ارگونومی در کوتاه مدت به خستگی فرد دچار شده و مقدار زیادی از بهره وری خود را از دست می دهد.

این موضوع در بلند مدت نیز می تواند مشکلات فراوانی برای افراد به وجود آورد.

لذا با استفاده از تجهیزات اداری مدرن و اصولی این صدمات را تا حد زیادی به حداقل رسانده و به کارایی کارمندان افزوده خواهد شد.

در مورد این موضوع استفاده از صندلی های استاندارد و میزهای مناسب اهمیت بالایی دارد.

 

دسته‌بندی بلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت