گلدچوب بزرگترین وبسایت فروش و خدمات پس از فروش مبلمان اداری و ملزومات اداری در صورت نیاز تماس بگیرید. 02191305123

گرانترین صندلی گیمینگ 2023 را شکار کنید!

بازدید: 515 بازدید

 

گرانترین صندلی گیمینگ 2023. حتی خواندن این عبارت مغز هر گیمری را سرشار از سروتونین می‌کند. برخی از گرانترین صندلی های گیمینگ (دوباره سروتونین ساخته شد!)، به‌اندازه پول پیش یک آپارتمان‌های کوچک هزینه دارند و کاربری‌های معمول را هدف قرار نمی‌دهد. ولی دلیلی وجود ندارد که شما لذت خواندن این صندلی‌های فوق‌العاده و حرفه‌ای را از خود محروم کنید پس تا انتها همراه گلدچوب باشید تا با هم لذت ببریم!

خرید و قیمت صندلی های گیمینگ در گلدچوب

  1. JFF Game Cockpit، گران ترین صندلی گیمینگ در حال حاضر

  • ابعاد: 136 × 197 × 179.5 سانتی‌متر
  • وزن: 333 کیلوگرم
  • مواد به‌کار رفته: فولاد

 

در همین ابتدای لیست تصمیم گرفتیم که غول آخر صندلی گیمینگ را برایتان معرفی کنیم! Cockpit یا «کابین خلبان بازی» توسط شرکت J FF طراحی شده است. فقط کافی است که هر دوستدار و خوره گیم نگاهی به این صندلی فوق‌العاده بیندازد تا اشک شوق در چشمانش حلقه شود و خود را درون این کابین در حال بازی تصور کند!

البته هر گیمری به قیمت این صندلی نگاهی بیندازد، بلافاصله اشک شوقش به درد و غم تبدیل شود؛ مخصوصاً گیمرهای عزیز و مظلوم ایران! قیمت این صندلی تقریباً 40 هزار دلار است و این صندلی توانسته است عنوان گرانترین صندلی گیمینگ 2022  را به خود اختصاص دهد.

این صندلی تقریباً همه چیز دارد! یک صندلی بازی باکیفیت بالا که دارای ویژگی‌های مانند

  • پشتیبانی کمر عالی،
  • ماساژر،
  • عملکرد تکیه‌گاه خودکار (شیب ۱۲۷ درجه)،
  • زیرپایی جمع‌شونده،
  • گرم‌کن صندلی،
  • دسته‌های قابل تنظیم

و برخی ویژگی‌های دیگر است. وزن کل آن نیز بیش از 333 کیلوگرم است و از منبع تغذیه 300 وات استفاده می‌کند. کابین بازی این صندلی نیز تقریباً دو متر ارتفاع دارد.

بیشتر بخوانید: مقایسه صندلی دانش آموزی پلاستیکی، فلزی و چوبی

  1. IWR1 IMPERATORWORKS، یکی برای همه، همه برای یکی!

  • ابعاد: 94 × 168 × 160 سانتی‌متر
  • وزن: 181 کیلوگرم
  • مواد: چرم

 

در همین ابتدا باید اشاره کنیم، بر عکس اولین صندلی که معرفی کردیم، صندلی دوم فهرست «گرانترین صندلی های گیمینگ 2022» قیمتی عجیب و غریب ندارد.

این صندلی بسیار راحت و باکیفیت ساخته شده است و دارای روکش نرم، تکیه‌گاه مناسب و کنترل مکانیزه درازکش (تا زاویه 128 درجه) است.

سایر ویژگی‌های این صندلی عبارت هستند از:

  • نگهدارنده‌های لیوان متعدد،
  • دسته‌های بال‌دار همراه با صفحه‌کلید،
  • محل قرارگیری ماوس بزرگ
  • و پشتیبانی از حداکثر سه مانیتور.

خوشبختانه این صندلی گیمینگ گران 2022 با همه این امکانات عالی، قیمت خیلی نجومی ندارد و اگر وضع مالی خوبی دارید، ارزش خرید دارد.

  1. Noblechairs Hero، قهرمان کلاسیک گران ترین صندلی گیمنگ 2022

  • ابعاد: 67 × 136 × 69 سانتی‌متر
  • وزن: 33 کیلوگرم
  • مواد: چرم

 

حالا از صندلی‌های موتوری عبور می‌کنیم و سفر هیجان‌انگیز خودمان را با ورود به حوزه صندلی‌های گیمینگ روزمره ادامه خواهیم داد.

سومین صندلی از لیست گرانترین صندلی های گیمینگ 2022، مدل خاصی از صندلی‌های Hero است. این قهرمان دارای طراحی مینیمالیستی، بدون امکاناتی مانند ماساژور یا قابلیت گرم‌کنندگی است و کاملاً مانند یک قهرمان کلاسیک دوست‌داشتنی است که قصد دارد با تمامی توان گیمر‌ها را در سخت‌ترین بازی‌ها کمک کند.

قهرمان تنها در رنگ مشکی موجود است و هم‌چنین از چرم PU Faux یا Hybrid بهره می‌برد. البته بعضی از مدل‌های این صندلی، انواع چرم PU را نیز برای کاهش هزینه‌ها پشتیبانی می‌کند.

در مورد ویژگی‌های کلیدی این صندلی، باید اشاره کنیم که با یک اسکلت فولادی محکم، پشتی قابل تنظیم و تکیه‌گاه مناسب روبه‌رو هستید. تکیه‌گاه‌ها می‌توانند هم ارتفاع و هم به‌صورت چرخشی تنظیم شوند.

ظاهراً روکش صندلی هم قابل تنفس است و داخل صندلی با «فوم سرد» پر شده است. البته این صندلی از تکیه‌گاه بلند و پایه صندلی بسیار عریض برخوردار است که حتی برای کاربران درشت نیز باید به‌اندازه کافی پهن و بلند باشد.

به‌طورکلی، Noblechairs Hero  نسبتاً جذاب و راحت به نظر می‌رسد و از گرانترین صندلی‌های گیمینگ معمولی است که در حال حاضر می‌توانید تهیه کنید.

بیشتر بخوانید: مقایسه صندلی دانش آموزی پلاستیکی، فلزی و چوبی

  1. DXRacer Tank از قهرمان کلاسیک تا اپراتور تانک

  • ابعاد: 80 × 101 × 40 سانتی‌متر
  • وزن: 5 کیلوگرم
  • مواد: چرم

 

تانک، صندلی گیمینگ ممتاز شرکت DXRacer است و مطمئناً شما با یک صندلی سطح بالا سروکار دارید که هم‌چون تانک خوشنام آبرامز محکم است. این صندلی از مواد مرغوب با نشیمن‌گاه عریض ساخته شده است.
شرکت سازنده اطمینان داده است که پایه دسته‌ها شامل بالشتک‌های جانبی با ظاهری خوب است تا پاهای شما در راحت‌ترین شکل خود قرار بگیرد. از دیگر ویژگی‌های تانک می‌توان به تکیه‌گاه‌های بازوی قابل تنظیم ارتفاع با یک تکیه‌گاه سر و بالشتک‌های کمری بدون ساپورت کمری قابل تنظیم، اشاره کرد.

  1. Arozzi Vernazza، گرانترین صندلی بازی با طراحی هدفمند

  • ابعاد: 86 × 69 × 35 سانتی‌متر
  • وزن: 26 کیلوگرم
  • مواد به کار رفته: پارچه

 

Arozzi  یک شرکت اروپایی است. اگر کمی به نام این شرکت دقت کنید احتمالاً حدس می‌زنید که این سازنده لوازم جانبی، اهل ایتالیا نیست. اما اشتباه می‌کنید! Arozzi در اصل یک شرکت سوئدی است که تولیدکننده صندلی خوش‌ساخت و راحت است. و  جزء صندلی‌های گیمنگ گران ‌قیمت 2022 به شمار می‌رود.

در طراحی و مواد به‌کاررفته به‌جای چرم دارای پارچه نرم است و همین مزیت برای ما ایرانیان موجب استفاده از این صندلی را در تابستان بسیار ایده‌آل ‌کند.

این صندلی دارای

  • بالشتک‌های معمولی پشت و پشتی سر
  • قاب فولادی
  • دسته‌های قابل تنظیم (همه چیز به جز تنظیم چرخشی)
  • و عملکرد خوابیدن 180 درجه

است. به‌طورکلی، یک صندلی بسیار زیبا با فضای نشینمگاه وسیع روبه‌رو هستید.

  1. Razer Iskur، یکی از گرانترین صندلی های مرتفع گیمینگ 2022

  • ابعاد: 5 x 74.5 x 140 سانتی‌متر
  • وزن: 30 کیلوگرم
  • مواد: پارچه

 

این صندلی از گران ترین صندلی های گیمینگ از یک برند بزرگ است. مدل معمولی و ساده این صندلی در نشیمن‌گاه دارای بالشتک‌های جانبی با ارتفاع بسیار بلند است؛ به همین خاطر استفاده از برای کاربران درشت‌اندام کمی مشکل‌ساز خواهد شد.

به همین خاطر اگر توانایی خرید این صندلی را دارید و از طرفی نیاز شما به فضای نشیمن وسیع زیاد است، توصیه می‌کنیم این صندلی را در اندازه بزرگ تهیه کنند. به‌غیر از کوسن‌های جانبی بلند سایر ویژگی‌ها شامل تکیه‌گاه کمری قابل تنظیم است؛ البته ارتفاع آن قابل تنظیم نیست.
این صندلی از حمایت کمری مناسب استفاده می‌کند که تجربه بسیار بهتری نسبت به صندلی‌های مجهز به بالشتک به شما می‌دهد. بالشتک سر نیز از نوع مموری فوم است.

این صندلی از عملکردهای شیب و خم شدن پشتیبانی می‌کند و مواد مورد استفاده شامل چرم PU و فوم مموری زیادی در داخل صندلی به‌کاررفته است.

به‌طورکلی، با یک محصول باکیفیت و شگفت‌انگیز از Razer Iskur  روبه‌رو هستید؛ چیزی فراتر از یک صندلی بازی معمولی. صد البته به دلیل نام برندی که روی آن زده شده است، این صندلی به قیمت بسیار بالایی به فروش می‌رسد. مزیت دیگر این صندلی گیمینگ این است که نسخه Iskur صندلی به‌جای چرم PU به‌صورت پارچه‌ای نیز موجود است.

  1. Steelcase Gesture، هم برای اداری‌ها هم برای گیمرها

  • ابعاد: 60 × 74 × 113 سانتی‌متر
  • وزن: 26 کیلوگرم
  • مواد: پارچه

 

این صندلی گیمینگ گران ‌قیمت 2022 به همه افرادی که به دنبال یک صندلی بازی باکیفیت هستند و یا نیاز به یک صندلی اداری مناسب دارند، توصیه می‌شود.

فراموش نکنید که صندلی‌های اداری باکیفیت، قبل از هر چیز راحتی شما را هدف قرار می‌دهند. مخصوصاً اگر مجبور باشید که به مدت طولانی (مثلا هشت ساعت) روی آن بنشیند.

شاید باور نکنید که صندلی‌های اداری سطح بالا و باکیفیت به طور متوسط ​​بسیار راحت‌تر از صندلی‌های بازی هستند هم‌چنین در بیشتر موارد کیفیت ساخت بسیار بالاتری را ارائه می‌دهند.

توجه داشته باشید که برخی از مدل‌ها مانند Aeron صندلی‌هایی هستند که برای کار طراحی شده‌اند؛ این موضوع به این معنی است که این صندلی‌ها اجازه تکان دادن خوردن زیاد در هنگام نشستن نمی‌دهند و برای بهبود وضعیت بدن شما ساخته شده‌اند؛ به همین دلیل به‌اندازه صندلی‌های بازی، قابلیت‌هایی مانند توانایی درازکشیدن زیاد، فضای نشیمنگاه فوق‌العاده و یا آزادی زیادی را ارائه نمی‌کنند.

اما از طرفی دیگر، مواد به‌کاررفته در این صندلی‌ها بسیار دوست‌داشتنی هستند به‌خصوص برای افرادی مناسب هست که به‌راحتی عرق می‌کنند به همین دلیل انتخاب مواد باید راحتی بسیار بیشتری را در هوای گرم ایجاد کند.

Steelcase Gesture یک صندلی اداری ارگونومیک که خوشبختانه داری فضای نشیمن وسیع است. در نتیجه می‌تواند یک صندلی بازی عالی باشد. هم‌چنین این امکان را دارید که عمق صندلی را تغییر دهید و قفل خوابیدن را تنظیم کنید. صندلی  هم‌چنین پشتیبانی کامل از خوابیدن را ارائه می‌دهد و دسته‌های بازوی آن قابل تنظیم هستند.

Gesture  هم‌چنین دارای پشتیبانی عالی کمری است که اگرچه قابل تنظیم نیست، اما می‌تواند پشتیبانی بهینه‌ای را برای کاربران کوتاه قد و قدبلند ارائه دهد.

به‌طورکلی، هرمان میلر، Gesture را برای گیمرها ساخته است؛ گیمرهایی که تمایل دارند در حین بازی بین چند موقعیت جابه‌جا شوند و هم‌چنین دوست دارند در حالت خوابیده بنشینند و استراحت کنند و شاید در آینده بخواهند که یک کار اداری نیز داشته باشند.

  1. Herman Miller Aeron، گرانترین صندلی گیمینگ 2022 هم برای کار و هم برای ‌بازی

  • ابعاد: 110 × 160 × 145 سانتی‌متر
  • وزن: 5 کیلوگرم
  • مواد: پارچه

 

هرمان میلر بیشتر به‌خاطر ساخت بهترین صندلی اداری در جهان معروف است؛ یک صندلی ساخته شده برای ادارات و کار هشت ساعته.
به‌عبارت‌دیگر، این یکی دیگر از صندلی‌های کاری است که برای حفظ حالت صاف و ارگونومیک شما ساخته شده است. این بدان معنی است که این صندلی برخلاف همتایش که در بالا ذکر کردیم، دارای فضای نشیمن به‌اندازه صندلی‌های بازی گسترده نیست. هم‌چنین، قوس بلند آن برای قفل‌کردن شما در صندلی بدون فضای که آزادی عمل زیادی داشته باشید، وجود دارد.

بااین‌حال این صندلی فوق‌العاده راحت است و برای کاربرانی که به‌راحتی عرق می‌کنند، به لطف توری که برای قسمت نشیمن و پشتی استفاده به‌کاررفته است، بسیار عالی است.

پارچه این صندلی ‌ماده‌ای است که برای گردش جریان هوا ایده‌آل است. هم‌چنین تکیه‌گاه کمری قابل تنظیم و دسته صندلی در 4 جهت قابل تنظیم است.

Aeron  همچنین از تغییر زاویه صندلی پشتیبانی می‌کند و به گونه‌ای طراحی شده تا در سه محدوده استراحت قابل تنظیم باشد. علاوه بر این، دارای یک تکیه‌گاه اختیاری است. می‌توانید Aeron را در سه اندازه، از کوچک تا بزرگ تهیه کنید.

سخن آخر

درست است که بعضی از گران ‌ترین صندلی‌ های گیمینگ 2022 در این مقاله معرفی شد، ولی باید بدانید که این لیست محدود نیست و هم‌چنان می‌توان صندلی‌های بازی زیادی را در این لیست قرار داد.

دلیل انتخاب تنها 8 صندلی بازی در این فهرست این است که به شما بینش دقیقی نسبت به صندلی‌های برتر داشته باشید. همچنین باید اشاره کنیم حالا که بینش خوبی درباره صندلی‌های گیمینگ دارید، سری به محصولات ما بزنید و نگاهی به صندلی ‌های گیمینگ گلدچوب بیندازید. خبر خوب این است که گلدچوب برای تابستان 1401، تخفیف 19 درصدی برای صتدلی گیمینگ در نظر گرفته است. پس تا دیر نشده، تابستانتان را بهاری کنید!

دسته‌بندی بلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت